Cu mulți ani de experiență, strategie și dedicare, vă reprezentăm compania profesional la telefon, prin e-mail sau chat și asigurăm loialitatea pe termen lung a clienților printr-un serviciu competent.
SERVICII
Serviciul excelent pentru clienți lasă clientul cu o senzație bună. Indiferent dacă este vorba despre reclamații, creante sau gestionarea escaladării - suntem acolo pentru cumpărătorii dumneavoastra, 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi.
De la sfaturi de călătorie până la rezervare, de la re-rezervare la reclamații - echipa de turism cu cel mai înalt nivel de expertiză și motivație este contactul perfect pentru tot ceea ce este legat de călătorii.
Prin externalizarea activităților de telemarketing către noi, nu numai că profitați de ocazie pentru a informa un grup select de clienți (potențiali) despre gama de servicii a companiei dumneavoastra și astfel veți obține programări semnificativ mai calificate pentru forța dumneavoastra de vânzări, ci vă scutiți și angajații dumneavoastra de activitati consumatoare de timp.
Business Process Outsourcing, sau BPO pe scurt, înseamnă externalizarea completă sau cel puțin parțială a proceselor de business secundare către furnizori externi de servicii. Exemplele includ externalizarea asistenței pentru clienți către un centru de apeluri prin telefon, externalizarea salarizării către companii terțe specializate sau externalizarea resurselor umane (HR) către un furnizor de servicii de personal.
Scopul First IT Support este prelucrarea rapidă și competentă și soluționarea cererilor dvs. de asistență și documentație 100% în sistemul de tichetare. Vă oferim asistență multilingvă 24 de ore de la experții noștri IT. Aceasta înseamnă că clienții dvs. au în permanență o persoană de contact competentă, nu au timp de așteptare lung și se simt în mâinile potrivite de la început.
Soluții hardware și software integrate pentru sisteme IT simple, eficiente și sigure.
IMPLEMENTARE
• Proiectele noastre sunt implementate împreună, avem peste 10 ani de experiență și formăm o echipă puternică de specialiști!
• Faza de implementare pe parcursul a trei până la opt săptămâni (în funcție de efortul proiectului).
• Pregătirea în paralel a unui concept de inducție și formare în strânsă coordonare cu clientul, dacă este necesar, instruire directă de către client.
• Antrenament multiplicator pe o perioadă de trei zile.
• Managementul echipei de proiect de către managerii de proiect în funcția de șefi de departament cu sprijinul unui specialist IT.
PROCESUL DE SETARE
» Profilul cerințelor
- Instruire comercială (mulți dintre angajații noștri sunt cadre universitare)
- Personalitate puternică de comunicare
- Cunoaștere foarte bună a limbii germane, vorbită și scrisă (majoritatea vorbitori nativi)
- Toți angajații au cunoștințe de limba engleză
- Abilitatea de a lucra în echipă
» Preselecția aplicațiilor primite cu suport
» Desfășurarea rundelor de aplicații
- Test de aptitudine scrisă
- Masă rotundă generală
- Exercițiu de grup
MANAGEMENTUL CALITĂȚII / INSTRUIRE
Pentru a asigura și a îmbunătăți continuu calitatea procesării, au loc controale regulate - independente - ale calității de la echipa de management al calității, care sunt documentate, supuse unei reluări și astfel urmărite în consecință. La cererea clientului, oferim acest lucru în mod anonim ca raport lunar.
- Monitorizarea
- Documentație
- Instruire telefonică avansată
- Persoana de contact
- Raportare
- Înregistrarea conversației
COOKIE
Politica privind cookie-urile
Ce sunt cookie-urile
Așa cum este o practică obișnuită cu aproape toate site-urile web profesionale, acest site folosește cookie-uri, care sunt fișiere mici descărcate pe computerul dumneavoastra, pentru a vă îmbunătăți experiența navigarii. Această pagină descrie ce informații se colectează, cum le folosim și de ce trebuie uneori să stocăm aceste cookie-uri. Vom împărtăși de asemenea modul în care puteți preveni stocarea acestor cookie-uri, cu toate acestea acest lucru poate reduce funcționalitatea site-ului.
Cum folosim cookie-urile
Folosim cookie-uri din mai multe motive detaliate mai jos. Din păcate în majoritatea cazurilor nu există opțiuni standard pentru dezactivarea cookie-urilor fără a dezactiva complet funcționalitatea și caracteristicile pe care le adaugă pe acest site. Este recomandat să lăsați toate cookie-urile dacă nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de ele sau nu în cazul în care acestea sunt utilizate pentru a furniza un serviciu pe care îl utilizați.
Dezactivarea cookie-urilor
Puteți preveni setarea cookie-urilor ajustând setările din browserul dumneavoastra. Rețineți că dezactivarea cookie-urilor va afecta funcționalitatea acestui site și a multor alte site-uri web pe care le vizitați. Dezactivarea cookie-urilor va duce, de obicei, la dezactivarea anumitor funcționalități și caracteristici ale acestui site. Prin urmare este recomandat să nu dezactivați cookie-urile.
-
Cookie-uri de preferințe ale site-ului
Pentru a vă oferi o experiență extraordinară pe acest site, oferim funcționalitatea de a seta preferințele dvs. pentru modul în care rulează acest site atunci când îl utilizați. Pentru a ne aminti preferințele dvs., trebuie să setăm cookie-uri, astfel încât aceste informații să poată fi apelate ori de câte ori interacționați cu o pagină este afectată de preferințele dvs.
Cookie-uri de la terți
În unele cazuri speciale, folosim și cookie-uri furnizate de terți de încredere. Următoarea secțiune detaliază ce cookie-uri terțe puteti întâlni in acest site
-
Acest site folosește Google Analytics, care este una dintre cele mai răspândite și de încredere soluții de analiză de pe web, pentru a ne ajuta să înțelegem modul în care utilizați site-ul și modalitățile prin care vă putem îmbunătăți experiența. Aceste cookie-uri pot urmări lucruri precum timpul petrecut pe site și paginile pe care le vizitați, astfel încât să putem continua să producem conținut atrăgător.
Pentru mai multe informații despre cookie-urile Google Analytics, consultați pagina oficială Google Analytics.
-
De asemenea, folosim butoane și / sau plugin-uri de social media pe acest site care vă permit să vă conectați la rețeaua dvs. socială în diferite moduri.
Mai multe informatii
Sperăm că acest lucru a clarificat lucrurile pentru dumneavoastra și așa cum sa menționat anterior dacă există ceva de care nu sunteți sigur dacă aveți nevoie sau nu, este de obicei mai sigur să lăsați cookie-urile activate în cazul în care interacționează cu una dintre caracteristicile pe care le utilizați pe site-ul nostru.
Totuși, dacă doriti mai multe informații, atunci ne puteți contacta prin una dintre metodele noastre preferate de contact:
- Email: info@expertservicecenter.ro