Cu mulți ani de experiență, strategie și dedicare, vă reprezentăm compania profesional la telefon, prin e-mail sau chat și asigurăm loialitatea pe termen lung a clienților printr-un serviciu competent.

PROCESUL DE SETARE

» Profilul cerințelor

  • Instruire comercială (mulți dintre angajații noștri sunt cadre universitare)
  • Personalitate puternică de comunicare
  • Cunoaștere foarte bună a limbii germane, vorbită și scrisă (majoritatea vorbitori nativi)
  • Toți angajații au cunoștințe de limba engleză
  • Abilitatea de a lucra în echipă

» Preselecția aplicațiilor primite cu suport

» Desfășurarea rundelor de aplicații

  • Test de aptitudine scrisă
  • Masă rotundă generală
  • Exercițiu de grup

MANAGEMENTUL CALITĂȚII / INSTRUIRE

Pentru a asigura și a îmbunătăți continuu calitatea procesării, au loc controale regulate - independente - ale calității de la echipa de management al calității, care sunt documentate, supuse unei reluări și astfel urmărite în consecință. La cererea clientului, oferim acest lucru în mod anonim ca raport lunar.

  • Monitorizarea
  • Documentație
  • Instruire telefonică avansată
  • Persoana de contact
  • Raportare
  • Înregistrarea conversației